maandag 2 februari 2009

Kozzmozz bizz

Vandaag zet ik met enige fierheid mijn 75ste foto online. Nadat ik ergens vorig jaar het idee kreeg van zo'n fotoblog, heeft het toch nog enige tijd geduurd voor ik er daadwerkelijk aan begon. Persoonlijk had ik nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden en sommigen onder u hadden dat evenmin gedacht ;-)

Maar toch... En dat is natuurlijk mede door jullie vele bezoekjes, de leuke reacties op en achter het scherm/de schermen... dank u zeer! Het is dus een beetje feest vandaag. Ik heb een zak grills open getrokken en ben daar heerlijk van aan het smullen. Ik stel voor dat u dat ook doet. Kunnen we samen grills eten op deze verjaardagsfoto.

Schol!


Nikon D70 - 27 mm - f4,5 - 1/4

2 opmerkingen:

Dingetje zei

Dikke proficiat! Ik drink er een soepje op, mogen er nog veel volgen...soepjes en foto's natuurlijk ;-) (en nie teveel smossen met uw chips hé ;-)

dingetjes zus zei

aaawwwtsch ... dagje te laat gezien om ook hier de chips boven te halen en feest te vieren, al hebben we deze heuglijke gebeurtenis (onbewust) geärroseerd met een paar glazen wijn.
Felicitaties en laat de volgende 75 maar komen!