dinsdag 25 november 2008

klaar om kritiek te slikken

Neen hoor, ik zit niet godganse dagen op kerkhoven rond te hossen op zoek naar beelden voor deze blog. Het is gewoon... ik heb nog een paar leuke foto's staan (lees: ik heb er nog een aantal die in de les min of meer werden 'goedgekeurd' door de leraar), en uiteraard wil ik die dus nog wel met jullie delen.

Ondertussen is er deze week ook naarstig gewerkt aan een tweede lading beelden waarmee ik morgen opnieuw naar de les trek. Vol goeie moed, maar eveneens vol ongeduld en zenuwen... Hopelijk krijgt er hier en daar wel eentje weer een goeie beoordeling. Het is vreemd he, maar één goed woord op mijn bord krijgen maakt het slikken van die overige kritiek ook iets makkelijker.

Ik ben er wel klaar voor... Smakelijk! :-)

Nikon D70 - 50mm - f4,5 - 1/1600

Geen opmerkingen: